Reklamace a vrácení zboží

 

Dorazilo mi poškozené zboží

Pokud po obdržení a rozbalení vašeho balíku zjistíte, že je zboží nějakým způsobem poškozené přepravou (prasklé, ulomené či jinak poškozené), je nutné ihned nahlásit škodu přepravní společnosti, která vám zásilku doručila. Doporučujeme pořídit si fotodokumentaci poškození. 
 
Přepravní společnost Česká pošta
 
  • ihned po zjištění poškození, nejdéle však do 48 hodin od převzetí zásilky, je potřeba nahlásit tuto skutečnost přepravní společnosti Česká pošta buď na tel. 840 111 244 nebo na nejbližší pobočce České pošty.
  • Následně je nutné kontaktovat nás, buď na e-mail info@bezvazbozi.cz, nebo telefonicky na tel. 602 248 091.

Přepravní společnost FOFR

  • ihned po zjištění poškození, nejdéle však do 48 hodin od převzetí zásilky, je nutné kontaktovat nás, buď telefonicky na tel. 602 248 091, nebo na e-mail info@bezvazbozi.cz.

 

Jak mám reklamovat zboží?

Pokud zboží, které vám přišlo, je nefunkční nebo přestalo fungovat během běžného používání, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@bezvazbozi.cz, nebo využijte Kontaktní formulář, nebo telefonicky na tel. 602 426 450, kde se domluvíte s technikem na dalším postupu.

V případě, že bude nutné odeslat zboží k nám:

  • Zboží pečlivě zabalte do krabice a volný prostor v krabici vyplňte výplňovým materiálem, aby během přepravy nedošlo k poškození zboží. Krabici dostatečně zalepte lepící páskou, aby bylo znemožněno vniknutí třetí osoby do balíku. V případě zasílání dětského elektrického vozítka je nutné odpojit kabel od baterie a demontovat některé části (zrcátka, kola, volant apod.), které by se mohly během přepravy poškodit.
  • Do zásilky je nutné spolu s hlavním výrobkem zabalit i příslušenství (např. nabíječku, dálkový ovladač apod.)
  • Do krabice vložte vyplněný reklamační formulář, který lze stáhnout ZDE, nebo průvodní dopis s popisem závady kopii objednávky nebo faktury, vaší zpětnou adresou a spojením na vás, abychom věděli, od koho zásilka přišla.
  • Zboží odešlete na adresu: DAIMEX s.r.o., Tovární 51/90, 417 02 Dubí
  • Pokud nemáte možnost zásilku odeslat např. z důvodu nadrozměrné velikosti zásilky, zavolejte nám a my si pro zásilku pošleme svého přepravce (platí pouze v případě reklamace).

 

Vrácení zboží - jak odstoupit od smlouvy?

Zakoupené zboží u nás můžete vrátit bez udání důvodu ve 14denní zákonné lhůtě (nevztahuje se na objednávky uzavřené v rámci podnikatelské činnosti – pokud je na faktuře uvedeno IČ nebo DIČ).
 
Jak postupovat?
 
  • Použijte formulář pro vrácení zboží ZDE. Odstoupení od smlouvy můžete zaslat i volnou formou dopisu na e-mail  info@bezvazbozi.cz.
  • Zboží můžete doručit osobně nebo zaslat přepravní službou na adresu: DAIMEX s.r.o., Tovární 51/90, 417 02 Dubí
  • Zboží nezasílejte na dobírku!
  • Zboží by mělo být nepoužité, nepoškozené a zabalené v originálním obalu. Balení musí obsahovat veškeré původní příslušenství.
  • Do balíku vložte vyplněný formulář pro vrácení zboží nebo průvodní dopis, kde bude uvedeno odstoupení od smlouvy, jméno, adresa, telefon, číslo objednávky nebo faktury a číslo účtu, na který máme poukázat vrácenou částku.
  • Peníze Vám odešleme na uvedený účet do 10 dnů od obdržení vráceného zboží.
  • Vrácené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. V případě vrácení dětského elektrického vozítka je nutné odpojit kabel od baterie a demontovat vozítko tak, jak bylo, když jste jej obdrželi.