VÝPRODEJ! ❤️ Využijte slevy až 52 % na vybraná dětská elektrická vozítka. Akce platí do 26.3. 30.3. nebo do vyprodání zásob.

Nákupní košík

V košíku nejsou vloženy žádné položky...

Reklamační řád

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese https://www.bezvazbozi.cz. 

1. Úvodní ustanovení

1.1 Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek prodávajícího andos s.r.o., se sídlem Tovární 51/90, 417 02 Dubí, identifikační číslo: 25242181, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Plzni, oddíl C, vložka 12164 (dále jen „prodávající“). Reklamační řád stanovuje postup při reklamaci zboží zakoupeného od prodávajícího (dále jen „zboží“ či „výrobek”) v internetovém obchodě (e-shopu) na adrese www.BezvaZbozi.cz

1.2 Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží. Zároveň kupující bere na vědomí, že je povinen poskytnout prodávajícímu potřebnou součinnost nezbytnou pro vyřízení reklamace, v opačném případě se lhůty adekvátně prodlužují o čas, ve kterém kupující neposkytl požadovanou součinnost. 

1.3 Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem. 

1.4 Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu, mají přednost před definicemi pojmů v Obchodních podmínkách. Pokud tento Reklamační řád pojem nedefinuje, použije se definice pojmu uvedená v Obchodních podmínkách. Pojmy neuvedené v tomto Reklamačním řádu či Obchodních podmínkách se vykládají ve významu podle platné právní úpravy České republiky.

1.5 Ke každému zakoupenému zboží obdrží kupující doklad o koupi (fakturu) se zákonem uvedenými údaji, které jsou zapotřebí pro uplatnění záruky (zejm. název zboží, délka záruky, cena, množství). Na výslovnou žádost kupujícího poskytne prodávající záruku formou záručního listu. Zakoupením zboží stvrzuje kupující souhlas se záručními podmínkami prodávajícího.

1.6 Na zboží je poskytována zákonná záruka (odpovědnost za vady prodané věci) v délce 24 měsíců, která začíná běžet okamžikem jeho převzetíDo záruční doby se nezapočítává doba od uplatnění reklamace do jejího vyřízení.

2. Převzetí zásilky při dodání přepravcem

2.1 Pokud není zboží osobně odebráno, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží převzal kupující od dopravce (potvrzeno podpisem na dodacím listu dopravce).

2.2 Kupujícímu je doporučeno, aby bezprostředně při dodání zásilky překontrolovali spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, poškození obalu atd.). V případě zjištěného poškození obalu, který vyvolává důvodnou domněnku, že je zboží uvnitř poškozeno, má kupující právo zásilku nepřevzít. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce a neprodleně oznámit prodávajícímu na adresu info@bezvazbozi.cz.

2.3 Kupující je povinen prohlédnout zboží při jeho osobním převzetí, nebo ihned po dodání přepravcem. V případě, že kupující po otevření balíku zjistí fyzické poškození zboží, které může být způsobeno při přepravě, je třeba tuto skutečnost oznámit bez zbytečného odkladu. Doporučuje se pořídit fotodokumentaci poškozeného zboží včetně přepravního obalu a odeslat s uvedením čísla faktury nebo objednávky na adresu info@bezvazbozi.cz. Prodávající bude kupujícího obratem informovat o dalším postupu.

3. Zákonná práva z vad

3.1   Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal

  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží;
  • hodí se k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá;
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti.

Pokud z těchto uvedených znaků něco chybí, jde o vadné plnění. Přitom je rozlišeno porušení smlouvy podstatné a nepodstatné.

3.2   Pokud dojde k podstatnému porušení smlouvy, má kupující na výběr právo:
a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, části,
b) na odstranění vady opravou věci,
c) na přiměřenou slevu z kupní ceny,
d) na odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž prodávající již při uzavření smlouvy věděl nebo musel vědět, že by kupující smlouvu neuzavřel, pokud by toto porušení předvídal.

3.3   Pokud dojde k nepodstatnému porušení smlouvy, má kupující na výběr právo:
a) na odstranění vady nebo
b) na přiměřenou slevu z kupní ceny

3.4   Kupující musí při podání reklamace určit, jakým způsobem chce reklamaci vyřídit. Pokud tak neurčí, bude se porušení smlouvy považovat na nepodstatné a může tak ztratit nárok na odstoupení od smlouvy nebo výměnu, pokud prodávající neodstraní vadu v přiměřené lhůtě nebo to odmítne.

3.5   Pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu této části. Není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

4. Práva kupujícího, lhůta pro uplatnění reklamace  Nahoru

4.1   Doba, po kterou prodávající zodpovídá kupujícímu za vady zboží činí 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží. Kupující uplatňuje nárok na bezplatné odstranění vady nebo přiměřenou slevu z ceny. Nelze-li vadu odstranit, lze uplatnit požadavek na dodání nové věci.

4.2   Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, které se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.

4.3   Kupující svá práva z vadného plnění uplatní bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že na zboží je vada. Prodávající neodpovídá za zvětšení rozsahu poškození, pokud kupující zboží užívá, ačkoliv o vadě ví. Uplatní-li kupující vůči prodávajícímu vadu oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění po dobu, po kterou je zboží v opravě a kupující je nemůže užívat.

4.4   Dojde-li k výměně zboží v rámci vyřízení reklamace, neběží nová lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění. Lhůta končí 24 měsíců od převzetí po koupi reklamovaného zboží.

4.5   Práva z odpovědnosti za vady zboží, pro které platí záruka za jakost, zaniknou, nebyla-li uplatněna v uvedené době.

4.6   Lhůtu k uplatnění práv z vad nelze považovat za stanovení životnosti zboží, ta se liší s ohledem na vlastnosti výrobku či jeho jednotlivých částí, jeho údržbu, správnost a intenzitu užívání. Jedná se především o spotřební části výrobku.

4.7   Prodávající neodpovídá za vady v těchto případech:

  • je-li vada na věci v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny,
  • jde-li o zboží použité a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží při převzetí kupujícím,
  • vada vznikla na věci opotřebením způsobeným obvyklým užíváním, nebo vyplývá-li to z povahy věci (např. uplynutím životnosti),
  • je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením,
  • vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího.

5.      Lhůta pro vyřízení reklamace  Nahoru

5.1   Prodávající je povinen o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitějších případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady.

5.2   Prodávající je povinen vydat kupujícímu písemné potvrzení (protokol) prostřednictvím elektronické pošty / poštou / faxem, ve kterém uvede datum a místo uplatnění reklamace, charakteristiku vytýkané vady, kupujícím požadovaný způsob vyřízení reklamace a způsob jakým bude kupující informován o jejím vyřízení.

5.3   Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůtu 30 dnů je možné po uplatnění reklamace prodloužit po domluvě s kupujícím – takové prodloužení nesmí být na dobu neurčitou nebo nepřiměřeně dlouhou.

6.      Jak při podání reklamace postupovat  Nahoru

6.1   Kupující uplatní reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku elektronicky na adresu info@bezvazbozi.cz, nebo poštou na adresu společnosti: andos s.r.o., Tovární 51/90, 417 02 Dubí 2 – Bystřice.

6.2   Reklamované zboží kupující zašle na adresu provozu společnosti: andos s.r.o., Tovární 51/90, 417 02 Dubí 2 – Bystřice.

6.3   Reklamované zboží nebo jeho část musí být prodávajícímu doručená kompletní a ve stavu, v jakém ji prodávající převzal při dodání. Ke zboží kupující přiloží kopii dokladu o jeho koupi. Současně kupující popíše závadu, jak se projevuje a za jakých okolností.

6.4   Zásilku se zbožím neposílá kupující na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Prodávající doporučuje zboží pojistit.

6.5   Zásilka s reklamovaným zbožím musí být řádně zabalena, aby nemohlo dojít během transportu k jeho dalšímu poškození nebo znehodnocení.

6.6   Po obdržení zboží k reklamaci vystaví prodávající reklamační protokol.

6.7   O vyřízení reklamačního řízení bude kupující informován emailem, faxem, případně SMS. Stejně jako při dodání zboží bude kupující informován o expedici balíku a termínu doručení.

6.8   Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů (zejména poštovného při odeslání reklamovaného zboží) spojených v souvislosti  s uplatněním svého práva.

6.9   V případě, že prodávající reklamaci zamítne jako neoprávněnou, může se kupující obrátit na soudního znalce a vyžádat si zpracování nezávislého odborného posouzení vady.

6.10   Nedojde-li k dohodě mezi kupujícím a prodávajícím, může se kupující obrátit na existující systémy mimosoudních řešení spotřebitelských sporů případně na příslušný soud.

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 20. 9. 2021.

Prodávající si vyhrazuje právo změnit tento reklamační řád bez předchozího upozornění.

 

Zbozi.cz - Bezvazboží.cz

  • 97 % spokojených zákazníků
  • 100 % spokojeno s termínem dodání
  • 99 % spokojeno s komunikací
  • 98 % spokojeno s dodáním zboží